Projekt Knapi 2013 so v Slovenskem društvu za odnose z javnostmi izbrali kot odličen primer iz prakse oz. prispevek k najboljšim komunikacijskim izkušnjam minulega leta za predstavitev na konferenci.
|
S projektom, ki ga je v Portorožu predstavila vodja Službe za odnose z javnostmi SPV Tadeja Jegrišnik, smo želeli medijem in širši javnosti na edinstven način sporočiti, da smo pripravljeni na proizvodnjo premoga še vse do leta 2054.
|
Fotografije rudarjev v spodnjicah s pomenljivimi napisi smo uporabili za stenski koledar Knapi 2013, ki je vključeval tudi dobrodelno noto.
|
Za posredovanje sporočila smo izbrali zelo inovativen PR-pristop.
|
S predstavljenim projektom smo vzbudili povečano zanimanje medijev in splošne javnosti ter sporočili, da imamo dovolj zalog premoga.
|
Promovirali smo nastajajočo blagovno znamko Vražje gate ter poudarili družbeno odgovornost in dobrodelnost.
|
| |